CyberGym:  Διατροφή και ’σκηση

Πρώτη δημοσίευση 10/07/06, τροποποίηση 18/03/07.

Αρχική     Επικαιρότητα     Εξοπλισμοί

Προγράμματα Διατροφής - ’σκησης Όργανα Γυμναστικής για Σπίτια
Εξοπλισμοί Γυμναστηρίων Προβληθείτε στο CyberGym.gr

Μετρήστε τι Τρώτε

και ... Λάβετε τα Μέτρα σας!!!

 

Μάθετε τι τρώτε, πώς τρώτε, πόσο τρώτε και ποιά αποτελέσματα έχει η συγκεκριμένη διατροφή σας στο σώμα και την υγεία σας.

Α - Γράψτε μας σε ένα email στο dietex@cybergym.gr το είδος και την ποσότητα κάθε τροφής που προσλαμβάνετε στα γεύματα και στα πρόχειρα φαγητά (στα ενδιάμεσα των γευμάτων διαστήματα) μιας τυπικής ημέρας για εσάς και εμείς θα σας αναλύσουμε Δωρεάν (το πρώτο!) τι ακριβώς προσλαμβάνει το σώμα σας. Αυτό θα σας κάνει να συνειδητοποιήσετε σε πρώτη φάση αν διατρέφεστε σωστά και αν οι θερμίδες που προσλαμβάνετε σας διατηρούν στο βάρος σας, αν το αυξάνουν ή αν το μειώνουν. Θα σας απαντήσουμε με ένα φύλλο υπολογισμού, όπως αυτό στο αρχείο PDF που θα δείτε με ένα κλικ εδώ, όπως δείχνεται και στον επόμενο πίνακα.


Μεμονωμένοι γυμναζόμενοι, πελάτες γυμναστηρίων ή και ολόκληρα γυμναστήρια για τους πελάτες τους μαζικά μπορούν να μας υποβάλουν τα στοιχεία τους για ΔΩΡΕΑΝ (το πρώτο) εκπόνηση Προγραμμάτων Διατροφής και ’σκησης.
Δηλώστε μας το ενδιαφέρον σας στο
dietex@cybergym.gr


Στον επόμενο πίνακα παρατηρείτε τις συνθέσεις των γευμάτων, τα είδη και τις ποσότητες των τροφών και τις θερμίδες τους, τις περιεκτικότητες σε Πρωτεϊνες, Υδατάνθρακες και Λίπη, την ειδικότερη περιεκτικότητα του Λίπους σε Κορεσμένο, Πολυακόρεστο και Μονοακόρεστο και τέλος την πρόσληψη Χοληστερόλης μέσω των τροφών. Για κάθε γεύμα δίνονται τα αθροίσματα των ανωτέρω καθώς και οι θερμίδες που προέρχονται από το Λίπος.

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ∆ΙΑΙΤΑ

 

 

 

 

 

Όνο΅α αρχείου: MenuDay1

 

Βάρος

Θερ

Πρω

Υδα

Λιπ

ΚΛιπ

ΜΛιπ

ΠΛιπ

Χολ

Ονο΅α Τροφής

 g

Θερ

 g

 g

 g

 g

 g

 g

 mg

Πρωινό

 

 

 

 

 

 

Κακάο ΅ε ζάχαρη και γάλα ΅ε λίγα λιπαρά (1-2 % λιπαρά) (Nestle's  Quik) [1 φλιτζάνι] x 1.0-

250

 186

 8

 29

 5

 3

 1

 0

 17

All-Bran cereal - Πίτουρο 100% σε νιφάδες [1 φλιτζάνι] x 0.5-

30

74

 4

 22

 0

 0

 0

 0

 0

Κέικ πολύ αφράτο, ΅ε σοκολάτα [1 κο΅΅άτι] x 1.0-

57

 145

 3

 33

 0

 0

 0

 0

 0

Σύνολο

 337

 405

 15

 84

 5

 3

 1

 0

 17

Θερ΅ίδες από το λίπος: 11%

 

 

 

 

 

 

Πρωινό κολατσιό

 

 

 

 

 

 

Σάντουιτς ΅ε κοτόπουλο barbecue  [1] x 1.0-

119

 249

 20

 26

 6

 1

 2

 1

 51

Χυ΅ός πορτοκάλι φρέσκος [1 φλιτζάνι] x 1.0-

248

 111

 1

 25

 0

 0

 0

 0

 0

Σύνολο

 367

 360

 21

 51

 6

 1

 2

 1

 51

Θερ΅ίδες από το λίπος: 15%

 

 

 

 

 

 

Μεση΅εριανό

 

 

 

 

 

 

Γαλοπούλα ρολό, ΅ε άσπρο και κόκκινο κρέας, ΅αγειρ. [1 φέτα] x 1.0-

28

 43

 5

 0

 1

 0

 0

 0

 14

Ντο΅άτες και ΅πά΅ιες, ΅αγειρ. χωρίς λίπος [1 φλιτζάνι] x 1.0-

217

 53

 2

 11

 0

 0

 0

 0

 0

Πατατοσαλάτα ΅ε αβγό [1 φλιτζάνι] x 1.0*

193

 271

 5

 29

 15

 2

 4

 6

 100

Ψω΅ί σταρένιο ή από σπασ΅ένους σπόρους σταριού, ΅ε λίγες θερ΅ίδες, πλούσιο σε ίνες [1 φέτα] x 3.0-

81

 154

 8

 33

 0

 0

 0

 0

 0

Σύνολο

 519

 521

 20

 73

 16

 2

 4

 6

 114

Θερ΅ίδες από το λίπος: 28%

 

 

 

 

 

 

Απογευ΅ατινό κολατσιό

 

 

 

 

 

 

Παγωτό, χωρίς σοκολάτα [1 φλιτζάνι] x 1.0*

133

 269

 4

 31

 14

 8

 4

 0

 59

Ραβανί (από αλεύρι φαρίνα) [1 ΅ερίδα] x 1.0-

56

 174

 1

 33

 4

 0

 1

 1

 18

Σύνολο

 189

 443

 5

 64

 18

 8

 5

 1

 77

Θερ΅ίδες από το λίπος: 37%

 

 

 

 

 

 

Βραδινό

 

 

 

 

 

 

Ψάρι, στο φούρνο ή στη σχάρα [1 φιλέτο] x 1.0-

54

 72

 11

 0

 2

 0

 0

 0

 30

Κολοκυθάκια summer στη κατσαρόλα, ΅ε ρύζι και σάλτσα ντο΅άτα [1 ΅ερίδα] x 1.0-

116

 51

 1

 11

 0

 0

 0

 0

 0

Ρύζι σούπα [1 φλιτζάνι] x 1.0-

241

 57

 2

 8

 1

 0

 0

 0

 2

Ψω΅ί ολικής αλέσεως, πλούσιο σε ίνες [1 φέτα] x 2.0-

56

 136

 5

 25

 2

 0

 0

 0

 0

Σύνολο

 467

 316

 19

 44

 5

 0

 0

 0

 32

Θερ΅ίδες από το λίπος: 14%

 

 

 

 

 

 

Βραδινό κολατσιό

 

 

 

 

 

 

Γιαούρτι στραγγιστό, από πλήρες γάλα [1 φλιτζάνι] x 1.0*

227

 139

 7

 10

 7

 4

 2

 0

 28

Σύνολο

 227

 139

 7

 10

 7

 4

 2

 0

 28

Θερ΅ίδες από το λίπος: 46%

 

 

 

 

 

 

ΣΥΝΟΛΟ ΗΜΕΡΑΣ

 

 2106

 2184

 87

 326

 57

 18

 14

 8

 319

Ποσοστό θερ΅ίδων από το λίπος:

24%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Β - Η άθροιση όλων των αναλύσεων των γευμάτων δίνουν τα Σύνολα της Ημέρας.

Με εφόδιο τις λεπτομερείς παρατηρήσεις για επτά παρόμοια ημερήσια μενού μιας εβδομάδας και τις δραστηριότητές σας, και με τη βοήθεια της ρυθμιζόμενης ανάλογα άσκησης μπορείτε να κάνετε ένα οργανόγραμμα κάποιων μηνών με στόχο:

1 - Αύξηση βάρους

2 - Αδυνάτισμα

3 - Διατήρηση βάρους

4 - Αντιμετώπιση ασθένειας σε συνεργασία με τον γιατρό σας

5 - Σύσφιξη για τις γυναίκες

6 - Μυϊκή ανάπτυξη για τους άνδρες

7 - Αθλητική απόδοση στο άθλημα που ασχολείσθε

8 - Κάλυψη των αναγκών των πελατών του γυμναστηρίου σας, αν είσαστε επαγγελματίας του χώρου.


Γράψτε μας σε ένα email στο dietex@cybergym.gr το είδος και την ποσότητα κάθε τροφής που προσλαμβάνετε στα γεύματα και στα πρόχειρα φαγητά (στα ενδιάμεσα των γευμάτων διαστήματα) μιας τυπικής ημέρας για εσάς και εμείς θα σας αναλύσουμε Δωρεάν (το πρώτο!) τι ακριβώς προσλαμβάνει το σώμα σας. Αυτό θα σας κάνει να συνειδητοποιήσετε σε πρώτη φάση αν διατρέφεστε σωστά και αν οι θερμίδες που προσλαμβάνετε σας διατηρούν στο βάρος σας, αν το αυξάνουν ή αν το μειώνουν. Θα σας απαντήσουμε με ένα φύλλο υπολογισμού, όπως αυτό στο αρχείο PDF που θα δείτε με ένα κλικ εδώ, όπως δείχνεται και στον επόμενο πίνακα.


Μεμονωμένοι γυμναζόμενοι, πελάτες γυμναστηρίων ή και ολόκληρα γυμναστήρια για τους πελάτες τους μαζικά μπορούν να μας υποβάλουν τα στοιχεία τους για ΔΩΡΕΑΝ (το πρώτο) εκπόνηση Προγραμμάτων Διατροφής και ’σκησης.
Δηλώστε μας το ενδιαφέρον σας στο
dietex@cybergym.gr


www.cybergym.gr    

Αρχική     Επικαιρότητα     Εξοπλισμοί